5 міфів про косметику



5 міфів про косметику
Правильна реклама дозволяє розпродавати косметику на ура, адже це ні що інше, як краса і молодість. Виробники косметичних засобів обіцяють «за 3 тижні наповнити шкіру життєвою енергією».



Але, розібравшись у складах кремів, гелів і емульсій, багато міфів про косметику можна розвіяти.

Міф перший. Гіпоалергенна косметика абсолютно безпечна

Насправді будь інгредієнт здатний порушити алергічну реакцію. Візьмемо для прикладу креми з натуральних складових – екстрактів рослин.

Вони зазвичай є витяжки з березових бруньок, кінського каштана, шавлії, водного горіха, зеленого чаю, фенхеля, шипшини, брусниці, вівса. Іноді можна зустріти екзотичні екстракти таких японських рослин, як камелія і сакура. Проте добре відомо, що найчастіша причина весняних поллинозов – це пилок рослин.

Основним алергеном при цьому є улюблена виробниками кремів береза. Саме вона стає причиною 25% випадків сезонної алергії.

Парафін, що є жировою основою кремів, являє собою важкий продукт нафтопереробки, здатний накопичуватися в людському організмі і викликає утворення ракових клітин.

Міф другий. Повністю натуральна косметика

Споживачам, які втомилися від синтетики, ідея про природність і натуральність косметики припала до смаку. Органічна або рослинна косметика виготовляється з меду, вершків, яблука банана, йогурту. Але якщо зробити маску з таких же продуктів у домашніх умовах, вона через деякий час зіпсується. А от натуральний крем не псується завдяки консервантам, що знищує бактерії. А разом з ними і природну флору шкіри.

В даний час число речовин, що застосовуються в якості консервантів, сягає двох сотень.

Натуральними, хоч і несильними консервантами, є екстракти з листків евкаліпта, берези, черемхи і прополіс. До синтетичних можна віднести бензойну кислоту, етиловий спирт, сорбітол, бензонат натрію, шиконіну, сульфат срібла, ніпазол і ніпагін.

Багато хто з перерахованих речовин належать класу парабенів, що підвищують вірогідність розвитку раку молочної залози.

містяться в кремі консерванти позначаються літерою «Е». Вони містяться в косметиці завжди!

Міф третій. Еластин і колаген проникають в шкіру і зміцнюють її

Виробники косметичних засобів для більшої ефективності включають до складу своєї косметики молекули колагену, гіалуронової кислоти, еластину, коензиму Q10 і інші речовини, синтез яких здійснюється на нашій шкірі, що і сприяє підтримці її пружності. Приміром, колаген продукується власними клітинами і фібробластами, як основа для підшкірної клітковини. З роками синтез усіх цих речовин погіршується, шкіра старіє і починає обвисати. Виробники косметики запевняють, що варто тільки нанести їх крем на обличчя, як колаген моментально проникає в шкірні клітини.

Але молекули колагену дуже великі і великовагових. Щоб вони проникли в шкіру, їх роблять низькомолекулярними і вводять ін’єкційним шляхом. Ефект впливу кремів пояснити зовсім нескладно: в деяких кремах містяться спеціальні світловідбиваючі часточки, за рахунок яких шкіра і виглядає свіже та красивіше.

Міф четвертий. Зволожуючі креми заповнюють втрати вологи

З метою зволоження шкіри до складу косметики додають спеціальні гідрофільні речовини, витягають вологу з навколишнього середовища і утримують її. Як правило, це цілий ряд різних речовин: мінеральні масла, жири, молочна кислота, гліцерин, лецитин, сечовина та ін Але, перебуваючи в сухому приміщенні, молекулам-зволожувачів нізвідки брати вологу, окрім як з шарів вашої власної шкіри. Так це і відбувається: вони буквально починають висмоктувати воду з ваших запасів. Тому до вечора шкіра стає ще сухішою і знову потребує зволоження. Щоб запаси вологи бралися ззовні, слід перебувати в приміщенні, рівень вологості в якому перевищує 65%.

Самим вірним шляхом збереження нормального водного балансу організму – вживання 2 л води в день. Саме так, зсередини, шкірні клітини найкраще будуть насичуватися вологою.

Міф п’ятий. Дорога косметика краще дешевої

Дослідники в 2006 році довели, що дорогий крем настільки ж ефективний, як будь-який інший. Ціноутворення косметичних засобів класу «люкс» засновано на популярності бренду, на довгих і дорогих біотехнологіях (ферментація, біоброженіе і зростання клітинних культур), на гарній упаковці, на наявності власних наукових лабораторій і на дослідженнях з безпеки продукту. Головне те, що для всієї косметики застосовується одне і те ж сировину. Парафін і пропіленгліколь, масла і жири, вітаміни, ферменти та білки – все це набувається в одних і тих же компаній рівня Dupont.

Дуже ймовірно, що який-небудь копійчаний крем російського виробництва з «череди і вершкового масла »буде ефективніше дорогого французького.


Написать ответ